Buglem_Bahar o konuda çok iyi anlıyorum sizi. Bizde bir ay hastanede yattık ameliyat olduğunda lütfen güçlü okun onların bize ihtiyacı var. Herşeyin zamanında önlemini almak daha iyidir suan farkında değiller en azından daha büyük plakalarda daha çok sıkıntı çekerdik bunu düşünün rutin bebek kontrolünüzde söyleyin en azından