Almila7421 İnanın doğdu yoğun bakımda yattı taburcu olduk ertesi gün sarılıktan yattık. Kontrole gittik karaciğer enzim değeri yüksek çıktı, idrarında bakteri oluştu o kadar çok sıkıntılı vakitti ki onun canı her yandığında benim ciğerim söküldü Rabbim kimseyi hastaneye düşürmesin, yokluklarını da göstermesin