1-2 aylık bebekler kesinlikle alışma duyusu yok ne yaparsanız onu kabul ediyorlar ayakta sallarsanız aaa ayakta uyuyor devam edeyim derseniz siz yanılırsınız iki üç gün başka birşey deneyin onada alışırlar ben daha 3 aylıkken yatırıyordum beşiğe uyuyor sallama felan yok şuan 6 aylığız hala aynı