Evsaanne bende ayakta sallıyordum 6 gündür bıraktım. Ayaklarım kopuyordu uyutana kadar. Ben şöyle yaptım uykusu gelince gözlerini ovalamaya başlayınca aldım kucağıma kucagımda oyaladım iyice uykusu gelsin mayışşın diye öyle oyalayarak iyice mayıştırıp yatağa koydum yanına da ninni açtım dinleye dinleye uyudu. Bazen koyunca ağlıyor geri kucağıma alıyorum öpüyorum seviyorum sakinleştiriyorum geri koyuyorum uyuyor. Bu düzene 3 günde alıştı smdi hiç beklemiyorum gözünü ovustursun hemen yatağa koyup ninni açıyorum uyuyor şükür. Bilmeden ayakta sallamayı keseyim derken uyku eğitimi verdim çocuğa 🤭 sende dene ama ısrarcı ol bır ıkı deneyıp bırakma çocuk kendi kendine ne oluyor bir öyle davranıyor bir böyle diyormuş 😃