Birminik_annesi Benim 2 tane kızım var ilk kızım 3 aya kadar kafasını tutmadı ama yere basıyodu dik duruyodu hiç emeklemedi 11 aylık yürüdü şuan 9 yaşında şükür sağlıklı.9 aylık diğer kızım oda kafasını tutuyordu ama kendini çok salıyodu 6 aylkken bastı ayak üstüne hiç basmdı 6 aylıkken döndü yeni emekliyo yani özet olarak her bebeğin gelişimi farklı üzülmeyin daha küçük