ipekk05 boncuklu idi bizimkisi boncuklarını yanlış takmışlar.eşit olması gerekiyor o yüzden içimiz rahat etmemişti tip 2a bu dedi.Normal doğumdan, ilk kız çocuğu oluşundam olur dedi ve pelvik bandajda çok ağlıyordu çok cırlıyordu çift bez verdi.sürekli ayaklarına gaz masajı gibi masaj yaptım karnına doğru ittirerek oynatarak çok şükür düzeldi.6. Ayda kontrol var inşallah komple düzelmiştir yinede bir ortopediye götürün tek doktor ile kalmayın ama