ipekk05 benim kızımın 53/53 dü 2 aylık kontrolünde ortopediye yönlendirdi boncuk pavlik bandaj takıldı içimiz rahat etmedi başka doktora gittik o çift bez önerdi 1 ay sonra gittiğimizde 62/64 çıktı şimdi 6. Ayda röntgen ile bakılacak çift bezi bir beden büyük taktırdı bize. İnsan çok üzülüyor sizi çok iyi anlıyorum ama düzelecek inşallah dualarım sizinle 🙏🏻