Rojroj24 kendinden pay bic, haftada bir yikansan ne kadar rahatsiz olursun ve yukandigindaki rahat uyku ne güzeldir... bebekler icin bu cok onemli bi ihtiyaç, banyo ve banyo sonrasi yag ya kremle nemlendirme onemli. Ev 27 su 37 38 derece olsun hic bisey olmaz. Surekli su vee ustune yavas yavas, susuz kalip usumesin. Banyodan çıkarınca bi havluya sar suyunu alsin sonra bi havlu daha yap iyice kurutsun.. sonra bezle be yagla masajını yap, cok aglarsa yuzustu yatirinca masajda daha cok hoşuna gidiyor... sacini asla islak birakma ve kuruyunca sapkasini tak. Kıyafetini giydikten 5 10 dk sonra da kapiyi hafifce aralayarak odanin isisini 24 derecelere dusur hic bisey olmaz... ustunu acıyorsa ona gore uyku tulumlari al ya da daha kalin ama pamuklu giydir.
Ben kizima boyle yapıyorum daha burnu bile akmadi 2.5 aylik. Onemli olan soguk sicak akimina maruz bırakma odalarin arasinda isi farki varsa ve su vurdugunda vücudunun usumesine firsat verme ve hemen kurula islak kalmasin... farkı göreceksin