melis_duru ozaman ben biraz abartıyorum ya annemde çok kızıyor ama dediğim gibi kulaktan duyma bilgilere çok taktım kafamı, birde bi sitede şu yazıyor "Bebeğin hayatının ilk aylarında, haftada 1 veya 2 kez yıkanması tavsiye edilir. Bununla birlikte, her zaman bakımını yapmalı ve yüz, eller, bez bölgesi ve koltuk altı bölgesini her gün temizlemelisiniz"