İyi akşamlar hanım anneler 😊 Size birşey sorucam acaba bende mi yanlış var ya da ben kötü bir anne miyim ? 🙄 Benim oğlum 13 aylık ve çok sinirli bir bebek yani nasıl desem birşey istediğinde olmuyorsa ya da onun istediği gibi olmuyorsa direk saldırıyor , ısırmaya calışıyor ,cırlayarak bağırıyor ve titreyerek kendini sıkarak ağlıyor. Sevgili annelerim bu çocuğun yaptıkları normal mi kendi çocuğunda bunları yaşıyan var mı, varsa nasıl sakinleştirebilir ona bu yaptıklarının yanlış olduğunu nasıl öğretebilirim. Gelelim eşime çocuğu tabi bu şekilde gördü ya başladı siz bu çocuğa ne yapıyorsunuz ,nasıl davranıyorsunuz diye söylenmeye bana tabi geldiler sinirlendim “ niye sadece biz birşey yapıyormuşuz gibi konuşuyorsun ,neden kendini de sorgulamıyorsun belki senin agresifliğinden bu çocuk böyle ,fazla ilgilenmediğin için böyle” diyorum bana verdiği cvp “ ben çalışıyorum bu çocuğu işten gelince 15 20 bilemedin 1 saat seviyorum diyor ben ne yapabilirim ” diyor. Hayır bende çalısıyorum ben ne yapavilirim diyorum hafta sonları da olmak üzere en çok ben ilgileniyor muşum vay efendim ben nasıl anneymişim başlıyor söylenmeye gerçekten ben kötü bir annemiyim hayır herşeyiyle ilgileniyorum oyun oynarız, dısarı çıkarırım, kitap okurum yaptığım yemeği bile anlatırım her anne gibi ama böyle söylenince ve çocuk böyle olunca kendimi sorgulamaya başlıyorum😢😞