Bibi kimsenin bilmesine gerek yok onemli olan senin kendini iyi hissetmen sen kotu oldugunda cocugnu dusun sen mutlu olmalisinki onlarda iyi bireyler olarak yetisebilsinler vitamin gibi dusun canim nasil s3viyeleri dusuyor seretoninde boyle bisey hormonel olarak dustukce kendimizi kotu hissediyoruz beynimiz surekli konusuyor gibi oluyor ki pandemi gibi bir surec gecirdik geciriyoruz bu yuzden destek alman kadar normal bisey yok emin ol pozitif dusun kendini kotu mu hissediyorsun konusmaya ihtiyacin var buraya yaz tanimadigin kisilerle dertlesmek insana moral verir kendini daha iyi hissedersin