Bibi hayır. Hatta hamilelik dolayısıyla ilaçlarımı bırakmıştım. 21.haftada çok çok çok kötüleştim hatırlamak bile istemiyorum yaşadıklarımı. 7 sene önce 20 mg başladığım ilaç, hamilelik öncesi 5mga düşmüştü ilacı unutuyordum bile. Ama bıraktığım için çok kötüleştim ve şu an ilacım 40 mg oldu. Bebeğim 6 aylık olacak hala kendimi toparlayamadım. İlacımı bıraktığıma çok pişmanım. Bende anksiyete var. İlacım da paxera. Öneririm, emzirmede de güvenli bir ilaç