Merida1 çok geçmiş olsun benimde 6. Günüm ilk 2 3 gün dediğiniz gibi kemiklerim ağrıyordu hatta yalan değil ağladım bu nasıl ağrı diye emzirdiğim için sadece parol içiyorum başım çok ağrıyordu 1 gün hiç kalkamadım hep yattım. Kayınvalidem kemik iliğinden çorba yaptı gönderdi onu içtim zencefil limon nane limon ıhlamur bunları içip battaniyenin altına girdim kendimi terlettim sonra hemen duşa girdim ertesi gün baya iyiydim düne göre bugün daha iyiyim ara ara sırt ağrım oluyor o kadar öksürüğüm terkettikten sonra kendimi geçti dün koku ve tat gitti şuan tek sıkıntım o yemek yiyorum tat alıyorum aslında ama sadece şekerli ve tuzlu olduğunu anlıyorum tam anlamıyla yemeğin tadını anlayamıyorum rabbim hepimize acil şifalar versin bende az önce sizin gibi korkuya kapıldım hemen kalktım elimi yüzümü yıkadım böyle düşünmek daha kötü yapar kekik çayı için her gün 1 bardak akciğerleri baya temizliyormuş ben şimdi ona başladım umarım şifa olur hepimize