Kızlar bugün test yaptırdım sonuç pozitif delta varyantı 20 gün karantinadayız. Eşimde henüz bi şey yok oğlum öksürüyor burnu tıkalı adam akıllı bi şey yemiyor. Benim psikolojim alt üst olmuş şekilde her an bana bi şey olacakmış gibi düşüncelere kapılıyorum ve çok korkuyorum. Sorum şu ki bu illetten yakınlarını kaybedenlerin ne gibi şikayetleri vardı öksürüyorum 3 gündür kemiklerim ağrıyodu o geçti sadece öksürük kaldı nefes darlığı vs yok lütfen yorumlarınızı bekliyorum