Sila91 Bende 30 yaşındayım ve düşün tek çocuk. İkinciyi düşünüyorum. Ama çocuklara yazık eder miyim endişesi taşıyorum. Evlat sevilmez mi hiç. Hayat onunla anlamlı hale geldi. O benim herşeyim. Diyorum ya keşke bağırmasak. Ama nasılım biliyor musun, ne olduğunu anlamadan oluyor bir anda herşey. Sonra pişmanlıklar pişmanlıklar.