Adenline bu konuda hep şunu duydum sinirlendiğiniz an bi nefes alın ortamdan uzaklaşın gerekirse bi beş dk başka odada sakinleşip öyle gelin diyorlar.
Kendine kızma güzel anne🌸Çocuğunu çok sevdiğin, onun hep iyiliğini istediğin zaten tartışılmaz. Sen de insansın, bunalmış olabilirsin, başka dertlerin olabilir kendine vakit ayıramadığın için gergin olabilirsin.. sonuçta annelik dışında da bi hayatın var.
Ama kızının da bir tane annesi var hala sana çok muhtaç. Bunu bilerek ve kızının sana Allahın emaneti olduğunu günü gelince yaptıklarının sana sorulacağını da hatırlat kendine.
17 aylık şimdi muhtemelen bireysel hareket etmek istiyor, kendi başına bişeyler yaptığını görmek ve göstermek istiyor. Bu konuda destek olun kendine zarar vermeyeceği şekilde ona bişeyler başarması için şans verin. Eğer desteklerseniz özerk ve bağımsız bir kişiliği olur, engellerseniz yetersizlik duygusu kazanır. Belki sizin ona karşı değişen tavrınız uyku ve yemek düzeninde de kızınızın sakinleşmesine yardımcı olur😊 inşallah anlatabilmişimdir, dilerim her anne her çocuk mutlu olsun🤍