Narab ben meme reddi yaşamadım benimki memeyi tutamıyodu ucu küçük olduğu için. Silikon aldım işe yaramadı meme ucu çıkarıcı aldım bebek kucağımdayken meme ucunu çıkarıp hemen ağzına veriyodum diğer elimlede göğsüme mama döküyodum biberonla fazla gelsin diye çünkü hastanede yatarken alışmış biberonun akmasına çekmek istemiyodu eve gelince biberon vermedim şırıngayla mama verdim sürekli emzirdim bi saatten daha sık emzirdiğim bile oluyodu daha yenidoğan olduğu için çabuk alıştı benimki 1 aya kalmadı. İnstagramda dilruba demirezen var emzirme danışmanı mesaj atın yardımcı olacaktır