Canım bende aynı durumdaydım sarılık var bebegimde gecene kadar mama ver dedi hemşire bende biberonla verdim sonra memeyi asla tutmamaya baslado sizinki gibi sinirlenip öfkeleniyodu emzirme hemşiresiyle konustum şırınganın ucuna en küçügünden sonda taktık gögsümün ıcuna bantladım sanki memeden akıyomus gibi ben bir yandan sıktım 2 gün sonunda tekrar döndü Allaha şükür benim bebegimde bugun 14 günlük oldu daha küçük sizinkide döner inşallah