Evsaanne 2 gün sonra hastaneden çıktım eve geldiğimde almıştım su geçirmez bant taktım aşırı rahattı ben korktum ama eşim yıkadı beni isterseniz sizde yardım alarak yıkanabilirsiniz su geçirmemek için dikkat ediniz
Melis0206 Poyrazinannesiiii hastanede doğumdan ertesi gün du geçirmeyen bant ile duş almam gerektiği söylendi ve aldım. Bir sıkıntı olmuyor. Hatta vücudunuz rahatlıyor. Üzerinizdeki sıkıntıyı atıyorsunuz resmen.
Faimee Emrhn aynen ya bende aslında ameliyat yerinden ziyade her yerim ağrıyordu tırnak uçlarıma kadar şükür geçti ama zor günlerdi sizinki de hemen geçer inş
Gulsenyilmaz Emrhn bende de aynisi oldu dusa girdigimde ayakta duramadim dikişim yandı sacim şampuanlı ciktim dustan dayanamayıp
Emrhn Gulsenyilmaz Bende nasıl çıktım bilmiyorum çığlık çığlığa havlu bile saramadan çıktım annem koştu imdadıma zor dayandım
Aras21- Poyrazinannesiiii ertesi günün akşamında almıştım bende çok korkuyordum o bölgeye bakamıyordum bile eltim sağolsun yapıştırdı su geçirmez bantı cesaretlendirdi beni soktu banyoya.
Bilgebykl Poyrazinannesiiii hastaneden cikinca aldim, cikinca da sac kurutma makinesi ile kuruttum kesi yerini
nevinozcan36 Hastaneden taburcu olduğum gün su geçirmez bant yapıştırmışlardı dikişim ve ağrım çok olmasına rağmen ayakta eşimin desteğiyle duş aldım iyi gelmişti ağrı sızı olmadı