mutlukalp21 03alparslan04 çıkar inşallah çıktı mi da hepsi birden çıkmaya çalışıyor çok huysuz oluyor
yoncaaaa 03alparslan04 ağlama yok mama red ediyordu eller ağızda salya akıtıyor su veriyordum devamlı yoğurt diş karşıyı biraz daha rahat şimdi
03alparslan04 yoncaaaa teşekkür ederim bizimde az kaldı çıkması ama hala çok kaşınma ve huysuzluk oluyor