03alparslan04 ben Tedagil granül kullandım o bitti, şimdi dentigel jel kullanıyorum rahatlatıyor baya..
Zeytinyağına karanfil koyup dolapta soğuk şekilde beklettim,denedim ama benim oğlan sevmedi yapamadım onu.. Soğuk diş kaşıyıcı verdim eline oralı olmadı 🤷🏻♀️ ben de jel, granül falan kullandımama içerikleri temiz bitkisel olduğu için içim rahat.. 🙏🏼