Biacemianne hamile kalmadan hemen önce başvurmaya hazırlanıyorduk fakat çok uzun ve zorlayıcı bir bekleme süresi mevcuttu, sürpriz şekilde hamile kalınca vazgeçmiştik. Her yaş grubu için uzun sıralar vardı, bizi en çok kaç yıl beklememiz gerektiğini bilememek strese sokmuştu (bebek istemiyorduk, 2-5 yaş aralığı için bakmıştık, bebeklerde sıra belki daha çabuk geliyordur). İkinci çocuk için beklemek istemezseniz koruyucu aile olmayı da düşünmenizi öneririm. Süreç daha hızlı ilerleyebiliyor koruyucu ailelik için🍀