Biacemianne hayır yeni yasada sıraya giriliyor. Eskiden biyolojik çocugu olanlara öncelik veriliyordu. Artık öyle değil. Şartlarınız uygunsa aynı sıraya giriyorsunuz. Yaşadığınız şehire göre bekleme süresi değişiyor. Ortalama 2-4 yıl sürüyor.
Hiç evladı olmayan, hasretle gün sayanlarla aynı sırada oluyorsunuz. Evlat edindirmeye uygun çok az bebek geliyor kurumlara. Herkes de bebek istediği için sıra yıllar sürüyor malesef.
Yani daha açık yazmak gerekirse kuruma gelen hiçbir bebek açıkta kalmıyor. Yıllardır sırada bekleyen ailelere kavuşuyorlar. Tam tersi daha büyük yaşlar hep açıkta kalıyor.
En yakın arkadaşım evlat edindi. Tam 4 yıl sürdü. Şimdi de bir çocuga koruyucu aile oldular. Ailemde de 5 tane evlat edinilen, 4 tane koruyucu aile olunan çocuk var. Tüm hayatım bu konuların içinde geçti diyebilirim😅