bir yil oldu dikis uzerine basinca hafif bir sizi var ve dikis üzerinde de hissizlik devam ediyor ama genel durum bu sanirim herkes hissizligi yaklasik 3 yıla kadar yasiyor omur boyu kalan da varmis Benim dikisin uzerindeki alanda basıklık var sanki o kısımda bi tabaka eksilmis gibi hafif ice cokuk duruyor bunu yasayan var mi ice dogru basık ve hissiz olan yer o bolge