Omertugra20 benim ilk kızımda 10 yıl geçmişti iz bile belli degildi bu kesinlikle doktor ile ilgili bide yapıştırma yapılıyorsa ilerleyen senelerde en az 3 yıl sonra belli olmuyor bende öyleydi şuan yeniden dogum yaptm doktorum o kadar güzel yapıstırmışki eskisi nin üstüne kızarıklık ve çizgi var oda 3 seneye belli olmaz