Woody canım panik olma sen de benim gibi. Doktorum aşırı panik yapıyorsunuz konuşmayan bebek mi olur dedi. Bizim kızda anlamsız okdar çok geveliyoki mama meme annii baba falan filan. Daha yolumuz var aslında bakarsan çok araştırıp burayı okuduğumuz için kuşkulanıyoruz doktorlar bi salın bebeleri diyolar :( 😅 seninle 1 yıl sonra bu konuyu konuşalım mı? Çünkü enerjini aldım yazıyorum bugünün tarihini 😅☺️