aylizinannesiii valla ben doğumdan 10 gün sonra girdim denize hiç bir şey de olmadı hatta çok çabuk iyileşti dikişlerim tuzlu su baya iyi gelmişti bir iki saat birazcık yanıyor gibi çok az ama sonra hemen geçiyor ve çok iyi toparlamistim tabi sizde nasil olur bilemiyorum