aylizinannesiii Kizlarr 12 ay oldu sezeryan olali denize gidebiliyor muyuz ben assiri korkuyorum dikişlerim sorunluydu hep çünkü 🥺
Rainyellow aylizinannesiii ben 4 aylıkken girdim sizinki çok uzun bir süre geçmiş üstünden tabiki girebilirsin
cikileyta_yemeliyim aylizinannesiii bir doktora gözükün bence, dikişlerinizin durumunu kontrol eder. Duruma göre girersiniz. Ama koskoca bir sene geçmiş sorun olacağını da sanmam pek.
aylizinannesiii cikileyta_yemeliyim doktorum izinde bide yazlik yerdeyim geldim ama girmeye daha cesaret edemedim 🥴
Uzaymekiii aylizinannesiii benim de dikişlerim sorunluydu ama ben 3 ay sonra girdim çünkü dışarıdan görünür bi sıkıntı kalmamıştı 3 ayda. Sizin 1 yıl geçmiş bence girebilirsiniz. Yine de doktorunuza da danışın tabi
cikileyta_yemeliyim aylizinannesiii içiniz de gidiyordur şimdi bu sıcakta. Keşke gitmeden gözükseydiniz bir doktora. Ben pinpirikliyim biraz gerçi, siz kendinizi daha iyi bilirsiniz. İyi hissediyorsanız, ağrı falan yoksa iyisinizdir yani
Archmomm aylizinannesiii 40 ım çıktıktan sonra doktor kontrolüne gittiğimde girebilirsin dedi . 1 hafta sonra hemen hemen hergün düzenli girdim . Bir sorun yasamadım ama benim dikişlerim sorunlı değildi . İçin rahat etmiyorsa bir doktoruna görün bence 🙏🏻
Tnisaaa aylizinannesiii ben 5. Ayda girmiştim hiç sorun olmadı neden korkuyorsunuz çünkü benim aklıma bile gelmedi. Enfeksiyon yada iltihap mı var
aylizinannesiii cikileyta_yemeliyim Herkes giriyor denize ama ben o kadar hasret kaldim ki doktorum izinde 😐
Tnisaaa aylizinannesiii Allah şifa versin kardeşim. Doktoruna danış o zaman ne dersek yanlış olabilir ama deniz duyu şifadır belki iltihabı bile kurutur. Ama havuz için dikkat etmek gerekir
Cancansmom aylizinannesiii normal şartlarda 3 ay yasakti fakat,siz dikislerim sorunluydu diyorsunuz,doktorunuza sorun.
aylizinannesiii Cancansmom Doktorum dikişlerin iyileşmiş dedi izne ayrildi ama o kadar korku kalmis ki icimde giren arkadaslar sorun yaşadı mi yaşamadı mi panik oldum çünkü
Cancansmom aylizinannesiii tam olarak sizle birebir ayni seyi yasamadilarsa, onlardan bilgi almak dogru değil,ama dikis iyilestiyse ne sıkıntı olabilir ki.
Eymeninannesi12 aylizinannesiii sezeryan bandı al canım su geçirmeyen hiç olmazsa şüphede kalmaz aklın