Bebegimm1 yigitinanneesii o zman mamayı biraz daha dikkatli verin ilk 2 ay benm bebegim fazla kilo almisti 3.ayindan sonra azaldı tabi ama doktor mamayı azaltmami saatlerini uzatmamı soylemisti
Bebegimm1 yigitinanneesii iyi yapmissiniz gerci bebek açsa mecbur verirsiniz ama yinede dikkatli vermek gerek 😊 çok kafaya takmayın buyudukce gram almaya basliyolar birde aşıri hareketleniyolar kilo falan pek kalmıyor😊
Merimexx yigitinanneesii oğlum 2 kg doğdu 40i çıktığında 3650 idi yani 1650 Gr almıştı giderek alımı yavaşlıyor azalıyor zaten bence doğum kilosuna göre sizinki de normal
yigitinanneesii Bebegimm1 çevremdekiler kilolu deyince bi de mama alıyor endişe ettim fazla mı veriyorum diye
Bebegimm1 yigitinanneesii aman cevre cok biliyor zaten banada obez etme diyolardi zaten kilolu dogmus normal bebek gibi degil ki fazla yiyordu birazda yapı geregi gelisimi.zayıf olsa aa ne kadar zayif derler doktor iyi diyorsa gerisi onemli degil
busraaldemir1485 yigitinanneesii Nesi fazla canım benim bebeğim 1 aylıkken 5300 çıktı sağlık ocağından hatta mama mi veriyorsunux dediler anne sütüyle besliyorsan hiç korkma maşallah de geç 😁
Sevene yigitinanneesii en az yarım kilo alması gerek bir ayda 1500 kiloya kadarda normal 2780 doğdu benim bebek 3660 oldu 17 günlükken zayıflar daha hızlı alıyo diyolar doğru oldu
Kardi_13 yigitinanneesii Ablamın oğlu 1 buçuk aylıkken 6600 du ve 4 kilo doğdu Ve doktor gelişimi çok iyi demiş kilolu dememiş
Kardi_13 yigitinanneesii Rica ederim ve bebeklerde bir kaç ay duzuenli kilo alıyorlar fazla fazla sonra duruyor sizin bebeğinizde 3 en fazla 4 ay alır sonra yavaşlar kilo alımı fazla değil hem sağlıkla büyüsünleer inşallah