Bütün sıkıntıyı biz cekelim onlar baba desin ohhhh 😂😂😂 bizimkide iki buçuk aylıkken anne dedi bilinçsizce belki ama. Baba deseydi iyiydi aaa bak seni istiyor diye verirdim babasinin kucağına 😂😂 suan 3 aylığız henüz bi şey yok bekliyoruz. Baba dedirtin verin kucaklarına 😈😂