Mom832324 Eda115354 bende haritaya döndüm canım benim neredeyse 1 sene olacak doğum yapalı gobegimde ve bacaklarımda çok çatlak oldu. 1 sene içerisinde sadece beyazladı tenim beyaz olduğu için su an çok yakından bakınca belli oluyor bu konuda şanslıyım heralde ama rahatsızım yinede. Kremlerin çok işe yarayacgini düşünmüyorum boşuna paranizi oraya yatırmayın. Deriyle alakalı çünkü bildiğin deri yırtılıyor kremler bu yırtığı nasıl onarsın? En iyi çözüm çatlak tedavisi ben ona gitmeyi düşünüyorum.
Eda115354 Mom832324 hahah o zaman hiç şansım yok. Çünkü ergenlikte de çok çatlaklarım olmuştu. Çook uzun sürdü geçmesi 🥲
Mom832324 Eda115354 birde daha yeni dogum yapmışsınız su an çok çok normal karninzin öyle olması benim neredeyse 5 ay öyleydi daha yeni yeni kendine gelmeye başladı göbeğim. Genel olarak 1 senede toparlıyor zaten vücut bu yüzde kafaniza takmayın 🌺
balyanakannesi2 Eda115354 Benim de son ayda çok oldu çatlağım. Hiç bir şey yapmıyorum oğlumdan hediye onlar bana 💕
Eda115354 balyanakannesi2 yaaa 🥰 bizim de öyle tabi ki ama hep pürüzsüz bi vücudum vardı hamileliğin bunca değiştirmesi moralimi de etkiliyo özgüven eksikliği olmaya başladı 😕😮💨
Zeynep228 Eda115354 bende 60 ı bıraktım diyorum 5 6 kilo versem yeter 😂 nelere kaldık😂 ama asla gitmiyor gerçi daha 25 gün oldu doğum yapalı ben diyorum hepsi hemen gitsin😂 ama öyle olmuyormuş zamanla gidecek demekki
Eda115354 Zeynep228 inşallah tek umudum o çok yeniyiz daha ama biraz daha hızlı gitse keşke 😅 baba olmak ne zahmetsiz bi de bize bak 😮💨
Eda115354 Zeynep228 ekmek sadece kahvaltıda o da max iki dilim pilav makarna candır ama yemiyorum ve bol su bakalım bi dahaki kontrolde ne kadar verebilmiş olucam 😕
Zeynep228 Eda115354 aynı durumdayız kesinlikle çikolatayı bile bitter yiyorum beni hafif rahatlatıyor 😂 ama böyle yemeyle bile gitmezse bi yerde yanlışlık vardır yani ama genelde 6 ay 1 sene sürüyormuş vücudum eski haline gelmesi ama bana çok uzun geliyor😭
balyanakannesi2 Eda115354 Daha çok yeni toparlarsınız elbet 💕 sürekli nemlendirin yağlayın eğer geçmezse çok Rahatsız olursanız çatlak tedavisi yaptırdınız
Eda115354 balyanakannesi2 karnımı mı ben hiç nenlendirme yapmıyorum doğumdan sonra? Çatlak tedavisi de geçiciymiş galiba bi de onca masrafına rağmen 😢
Eda115354 Zeynep228 bence de çok uzun resmen bi hamilelik süresi daha 😢 bakalım buna yürek dahanacak mı
balyanakannesi2 Eda115354 Düzenli nemlendirin ama emiyorsa doğal içerkli yağlar sürün. Kendi doktorum karnıma zeytinyağı önermişti. Çatlak tedavisinde de bi akrabam yaptırmıştı ama bidaha oldu mu bilmiyorum açıkçası
Ozgealpm Bio oil gözle görülür azaltma yaptı. Kırmızılar normal ten rengine döndü. Zamanla da düzelmiş olabilir ama
[silindi] Eda115354 canım burda biri vardı çatlağı 1 hafta yok denecek kadar gitmişti bende yarın başlayacağım istersen tarif edebilirim sana da
[silindi] Csknaz bio oil hamilelikte ise yarıyor çatlak olmamasını engelliyor ama çatlağı geçirmiyor ki
Bahar-4 Kantaron yağı,hindistancevizi yağı,aloe vera jeli karıştırıp dermorolle çatlaklara sürünüz benim baya rengini soldurdu ama tamamen geçmiyor Zayıflamak için de kabak diyeti yapın 3gunde 3 kilo veriyosun spor yapmayı unutmayın 10kg verdim
Eda115354 Bahar-4 kabak detoksu yemek.com da örnek liste var onu mu uyguluyosunuz ? Bi de emzirenler yapmadın demişler sizde bi sıkıntı oldu mu?
Ozgefath44 balpetegimmmm canım hiç merak etme gidiyor bende 63 kilo ile hamile kaldım 80 ile doğuma gittim kızım 4 ay 20 günlük suan 59 kiloyum en son bekarken bu kilodaydım 4 yıllık evliyim hep diyet spor yapardım yine bu kiloya düşürmezdim ama şimdi sağlıklı beslenme bol emzirme yürüyüş hareket halindeydim uyku desen yok yani istemesende gidiyor yeter ki çok kafana takma 😊💕
Eda115354 Ozgefath44 umut oluyosunuz bana😍 inşallah ben de ilk evlendiğimdeki kiloma geri dönebilirim 😅