Hanımlar 17 gün oldu normal doğum yapalı. Hamileyken son aylarda fazlaca ve birden kilo ve ödem aldığım için göbek biraz basen biraz da kollarımda çatlaklar oldu. Hatta göbeğim daha tam toplanmış gibi değil hala yumuşak ve sarkık gibi. İlk hafta korse taktım ama kabızlık sorunum olunca bıraktım şimdi. Şu çatlakları nasıl halledicem ? Siz naptınız bio oil kullanmayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz ?