Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bu postu görünce sasrdm açıkcası genelde 2ciye hamile kalan anneler üzgün emojilerle haberi veriyor..
Benm kziim 21 aylık oldu ve benm psikolojimi çok etkiliyor buradaki konuşmalar zorluklarını duyunca içimde çiğ gibi büyüyor korkularım.
Daha zaman var diyorum ama biryandan da bebek sevdgm için istegm var 🤷🏻♀️😅