EsraKerimm Ececanece yok cocukta hicbişeu yoktu sapasağlam sağlıklı masallah daha 2-3 aylık gözlerime bakıyordu . Ben kendi elimle çocuğu mahvettim
EsraKerimm GoGirl kreşte açılma çok oldu tabii hemde fazlasıyla . Yani cocuk asla düzelmez bana tepki göstermez diyprdum. Umarım açılır daha da 😔 sizin buna benzer bi durum mu vardı yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum
GoGirl EsraKerimm bizde gec konusma vardi sadece kresle kisa surede acildi sizin tv de eklenince belki biraz daha uzun surecektir
balyanakannesi2 EsraKerimm Test yapıldı mı acaba? Umarım korktuğunuz şey değildir Rabbim evlatlarımızla sınamasın..
EsraKerimm balyanakannesi2 oğlum durmadığı için test gerçekleştirilemedi 😔 2 Eylül çok teşekkür ederim