2 normal doğum yaptım,valla karnıma hiç bakmadım. Normal doğumda karnım daha çabuk toplandı. Korse falan takmadım. Ama 3.dogumum sezaryan oldu,sanki hiç doğum yapmamış gibiydim🤣 göbeğim göğüslerimi geçmişti.4 ay oldu bende doğum yapalı. Karın kaslarını çalıştır,ben hem spor yapıp hemde sıkılastirici krem ve jel kullanıyorum. 2 ayda etkisini gördüm. Hadi gaza gel spora başla evde 🤣🤣🤩