Merhaba benimde 50 günlük bebeğim ve sütüm az sanırım. Çok fışkıran sütüm yok,göğsüm eskiye döndü. Ve göğüslerimde hep kitleler var ondan mi gelmiyor acaba eskisi gibi diyorum. Süt olsun diye herşey yiyorum.
Bestlağın 2. şişesindeyim
1 kutu emziren anne çayı
Hurmalar,cevizler,kompostolar
Bulgur,soğan,et
Yinede pek bi değişiklik yok.
22 gün yoğunbakımda kaldı oğlum erken doğdu. Anne sütünün üstüne düşüyorum ama bakalım nereye kadar yetcek.