hale_0909 ben de 4.5 aylıkken meme mama gitmeye başladım. Meme reddi çok yaşamıştık. O günlerimi hatırlıyorum da. Deli gibi sağma makinesinde 30 CC çıksa seviniyorum vesaire. Şimdi bebeğim 1 yaşına girmek üzere. O kadar yanlış yapmışım ki. Şimdi anlıyorum. Bu kadar tribe girmeseydim, belki sütüm azalmayacakti, bebeğim de memeyi reddetmeyecekti. Baya bir savaş verdim mamaya baslamamak için. Fakat keşke o kadar da savasmasaymisim. Mama öcü de değilmiş. Mamaya başlayınca, bebeğim aç tribinden çıktım. Böylelikle bebeğimi emzirirken daha kaygısız oldum. Sütüm arttı. Bebeğim ilk basladigimda mamayı çok içerken, daha sonra azalttı. Şuan mamayı reddediyor. Zaten ek gıda da başladık. Meme de alıyor ufak tefek. Yani sadece takmayın. Takmayın. Takmayın.