Ada-Lina aynısı ben de yaşadım doktoruma sorduğumda tazyikli gelen kısım (ön süt) hızlı geldiği için rahat emiyor ama arkadaki yağlı kısma geldiğinde sütün akışı yavaşladığı İçin birkaç kez çekmesi gerekiyor yorulduğu İçin emmeyi bırakmak istiyordur dedi. Gerçekten de öyle oluyor deli gibi sütüm olurdu ama kızım ön sütten sonrasını emmek istemezdi ilk zamanlar. Ben de doktorun tavsiyesiyle ön sütü emzirdikten sonra yağlı kısmı sagıp kaşıkla ya sa şırıngayla veriyordum. Sonra 2,5-3 aylıktan beri çenesi güçlendikçe sıkıntı yaşamamaya başladık.