Aynı şey bizde de var 2 aylık kızım geceleri göğüs taş gibi olunca cup cup emiyor 😃 yumuşayıncaya bırakıyor gele gündüzleri tam biz eziyet 2 dkakşke endşkten sonra sinirlenerek bırakıyor, doktor kesinlikle Biberon verme dedi zaten çok kullanammaıştık ama anlamadım dün en son feryat figan açlıktan ağlayınca verdim napayım 😒