drn5410 Minnosunaannesiii kesinlikle öyle hele şuan beni o kadar yoruyor ki 13 aylık yesin diye yalvarıyorum yemiyor elimde kaşık peşinde koşuyorum resmen ilk 6 ay cillop gibiydi acele etme tadını çıkar derim 😊
Minnosunaannesiii drn5410 doğru diyosunuz ya bi an yedireyim yavaş yavaş dedim ama düşününce nasıl olsa başlayınca yiycek sürekli
emineveminigi Minnosunaannesiii benim bebeğimde 4 aylık henüz çok erken normalde 6. Ay deniliyor ama arastirirsaniz eğer dogrusu 6. Ayın bitiminde olduğunu göreceksiniz evet heyecanlisinizdir sabırsızlanıyorsunuzdur belki bende öyleyim çünkü ama daha erken 🙈
Minnosunaannesiii emineveminigi evet erken cnm ben de biliyorum fakat yemek yerken vs ağzını görseniz sanki kendi yiyo kaşığa çatalla bakıyo yerken bugün azcik patates püre verdim ama ağır geldi belki bi tatlı kaşığı yapmaz yediği ama baya uyumadı huzursuz oldu