Minnosunaannesiii biz tam altı aylıklen başladık.Sadece anne sütüyle besleniyodu kilo alımkda iyiydi dr altı ayı dolduralım dedi.Kabak,havuç,patatesle başladık üçgün hepsini tattırdım tek tek..İçine zeytinyağıda koyyduk dr koy dedi çünkü yanına sonra yoğurt ekledik bugün yedi aylık oldu.Bu ay dr kahvaltı başlatıcak