Nurgl12 inşallah sorun yaşamayız kuduz aşısıda baya ağır geliyormuş çocuklara bir doz olsa neyse bide 4 doz az da değil doktoru kuduzdan şüphe etmedi bile sadece kedi tırmığından enfeksiyon kapabilir bir hafta çocuğu takip et ateş olucakmı dedi ben yinede kediyide hergün bakıyorum yaşıyomu diye benide çok kez tırmalamıştır hiç böyle evham yapmamıştım konu evlat olunca başka oluyo