Öncelikle geçmiş olsun benim eşim balkonda kalan bir kediyi kurtarmaya çalışırken kedi elini tırmalamış bildiğin acıttı dedi hemşire bir arkadaşımız nolur nolmaz hastaneye git dedi sokak kedisi olduğu için eşime belli aralıklarla 4 doz aşı yapıldı tabi çocuklar için nasıl bir uygulama yapıyorlar bilgim yok siz bir hastaneye danışın en kısa zamanda. Tekrar geçmiş olsun minik kuşa 🌸