Yaseminnykn Mmkk yavaş yavsşmgece uykuları uzuyor benim oğlum. Akşam 11mkadar uyanık kalsa 5 kadar kalkmaz 5 ten sonra emzirim bida 7 buçuk 8 gibi kalksr
Mmkk idilolo bizde normalde 2 3 saate bir kalkar çoğu zaman 5 i bile beklemez 4 4,5 ta atmaktayız ilk kez bugün 6 saat kalkmadı oda gece 3 e denk geldi
Melin16 Mmkk Benımkı de cok gazlı işte bızde damla kullanıyorum ama fayda etmıyor sanırım masaj falan yapıyorum öyle biraz rahatlıyor aynen gündüz az uyuyorlar bide benımkı bagrınıyor 4-5saat muhtemelen yorgun düsüyorlar sonunda ondan okadar uyuyorlar.
Bebegimm1 idilolo dogdugundan bu yana uykucu bir bebekti bende düzene oturttum bi nevi uyku egitimi verdim gece beslenmesini de acikmadigi surece kalkmadım bebegimde bu duzene alisti artk gerci ben mama da veriyordum belki de tek seferde doydugu icin rahat uyuyordu