Mmkk Bütün beslenme kadar, bütün uyku zamanları da vardır bebeklerin. Misal 5-6 gün sık sık uyanıp emip (küme beslenme) memeyi arayabilir.Sonraki gün 1 kere uyanıp tek sefer emip (bütün beslenme) memeyi değil dinlenmeyi arayabilir.
Kimi gün kahvaltınızı tek tostla yaparsınız yeter, kimi gün çeşit çeşit yersiniz canınız öyle ister 😊 Bu şekilde düşünün.
2-2,5 ay itibariyle zaten acıkma ihtiyacıyla uyanıp uyandırırlar.Çocuklarım da böyleydi.Hani 5-10 günlük bebek olsa kan şekeri düştü denilebilirdi. bebeğiniz çok büyük değil ancak yenidoğan kadar da minik değil 🥰
7 aylık olan küçük oğlum geçen hafta her gece 3-5 kere uyandı ve bana yapışıktı.Dün gece 2 kere uyandı ki tam uyanma değil rüya hali.Bu gece akşam 9buçuktan beri hiç uyanmadı.Gündüz uykuları hep aynıydı bu süreçte.Muhtemelen boyu uzayacak bir gelişim sıçraması olacak ki zaten oturma/emekleme geçiş döneminde.
Sizin bebeğiniz de yakındır çıngırak tutma sallama girişimlerine başlar.