Serrax Benim bebeğim de 5 aylık her zaman olmasa da sık sık kapatıyor parmakları. Ayaklar sürekli hareket halinde olduğu için normal diye düşünüyorum abartılacak bir şey yoktur
Dilaranne sincaptanhallice benim oğlumun hep öyleydi hiç düzeltmezdi ben düzeltirim o tekrar büker. 20 aylık geçen aya kadar öyleydi 😌 şimdi düzeldi sorun yok. Doktorda sorun yok düzelir demişti
sincaptanhallice Dilaranne Çok şükür. Valla ben önemsiz diyordum sonra çevremden 1 2 kişi baya korkutunca kafama taktim
Yigitannesii sincaptanhallice 5 ay 19 gunluk bizimde ayni sekilde. Ozellikle ayagimda salarken uykuya gecerken daha cok yapiyor. Ama ayagin uzerinde dik durabiliyor yurumesine falan bir sikinti yapcagini dusunmuyorum
Kedidirokedi tugbahy6 benim bebeğimde 2.5 aylık elleri hep yumruk şeklinde duruyor ne gibi sıkıntısı oluyormuş bilmiyordum
sincaptanhallice Kedidirokedi sıkıntı oluyor mu bilmiyorum beni cevremdekiler korkuttu biraz kaslarla ilgili sorun olabilir diye
Birprensveannesi Bizim 3 ay 19 günlük eller hep kapalı ayak parmakları hep bükülmüş vaziyette ayaklarını gıdıklayınca açıyor sonra yine aynı çok araştırdım sorun teşkil eden bir durum değilmiş ama uzun süre devam ederse doktora gösteririm
Dilaranne sincaptanhallice yok yok bı sorun yok inşallah yine sorun doktora ama daha geçen ay düzeldi 😌❣️
Zeynepikra44 Bi sorun teşkil etmiyor ayak kaslarini ve ayak parmaklarını cok calistiramadiklari için refleks gibi düşünün zamanla duzelir birde yürütür gibi tutarmisiniz bakın yine parmaklarını bükecek.🤗