sincaptanhallice Merhaba, bebeğim 4 ay 26 günlük. Doğumundan beri sık sık ayak parmaklarını büküyor. Gün içinde de çok rastlıyoruz içe doğru kıvrık oluyorlar. Bunun nedeni ne olabilir?
tugbahy6 sincaptanhallice 5 aylık olmuş yenidoğan tamam da siz düzeltin sık sık gelişimi için önemliymiş benim kız da elleri hep kapalı yumruk ayaları da öyle açtırmamız lazımmış sürekli
Kedidirokedi tugbahy6 benim bebeğimde 2.5 aylık elleri hep yumruk şeklinde duruyor ne gibi sıkıntısı oluyormuş bilmiyordum
tugbahy6 sincaptanhallice 5 aylık olmuş ben de tedirgin oldum ama her bebe aynı değildir siz 1-2 hafta deneyin ayağına masaj yaparak açtırın olmadı götürürsünüz doktora