Mayisannesi34 Ben merkezde yaptırdım Tahlilleri ilçede endokrin yok. Tahlil sonuçları aynı gün çıkmadı. Doktorda telefonla öğrenebilirsiniz dedi git gel yapmayalım diye. Ertesi gün doktor beni aradı. Vitamin takviyesi verdi reçete kodunda, hormonlar normal dedi. Baska da detay vermedi. Vitaminleri nasıl kullanacağımi falan anlattı.