Elifsmotherr Mayisannesi34 yok yok çok çok az ışıkla bakınca sarı sarı hafif tüyler var belli belirsiz
Mayisannesi34 Elifsmotherr normalmiş o bizde de az var erkek tipi kıllanma olması lazımmış 🙂 sizden de iyi haberler bekliyorum inşaallah 🤲🤲🤲
Bademmmmmm Mayisannesi34 merhaba benim bebeğim de şuan 5 aylık iki memesinde de içinde sanki beze şeklinde sertlik var çok küçük her iki memedede var sizinde mı böyle yoksa 5 aylık olması normal mi sadece anne sütü alıyor
Mayisannesi34 Bademmmmmm yani inanın normal de desem değil de desem doğru olmaz 😊 emen bebeklerde görülen bir durum bir yaşına kadar kaybolmasını bekliyor doktorlar ama siz kontrole veya herhangi bir şey için götürdüğünüzde bir sorun daha iyi Bilgi alırsınız 😊💕
Elifsmotherr Mayisannesi34 biz bugün gittik hormon sonuçları yetişmedi. Gösteremedik. Yarın bakacak doktor. Telefonla öğreneceğim. Şimdi baktım sonuçlar çıkmış ama nedir ne değildir. Anlayamadım