Denizinannesi52 Sevvalkeskin yarın acilden alırlarsa vericem hemen inşallah zaten şimdi yaptığım teste 2 dk sonra baktım tekrar iyice belli olmuş 2. Çizgi
kokusudalin Ada28 Ben şimdi doktora gitsem doktor anlar mı peki olup olmadığını. Daha önce düşük yapmışsam bu şuan anlaşılır mı
Sedonay Denizinannesi52 bu şekilde anlaşılmaz cnm bu testi yaptırdıkdan 2 gün sonra gidip kan ver tekrar beta hcg değerin ikiye katlanıyorsa gebelik var anlamına gelir
kokusudalin Ada28 Kalmamıştır ya doğum yaptım bende düşürdüm sanırım hemen üstüne hamile kaldım. Doktor hamileyken bana ilaç verdi kanamam falan olmuştu sistit dedi. Sonra sağlık bakanlığından aradılar hep içimde şüphe kaldı